مهر ۲۷، ۱۳۹۳

زندگی با این همه درد نمی ارزه ..

داشتیم توی آهنگ های یوتیوب دنبال یه آهنگی می گشتم. گفت سرچ کن مرتضی. آهنگ های اون رو گوش بدیم. گفتم کیه ؟ نمیشناسمش. گفت سرچ کن خیلی قشنگه آهنگاش. بیچاره سرطان داره تو آلبوم جدیدش موهای سرش رو از ته تراشیده. گفتم وا! من اصن نمیشناسم همچین خواننده ای... بعد زدم یوتیوب دیدم میگه ایناها این: مرتضی پاشایی ... 
شوکه شدم! این ؟ این؟‌ این ؟ زبونم به بیشتر از این نمی چرخید اشکام همین طوری می ریخت. این ؟‌ این که خیلی جوونه .. این که خیلی جوونه ... این؟  این از منم کوچیک تره .. این ؟ 

زدم آهنگ جاده یک طرفه .. چقدر خاطره دارم از این آهنگ .. چقدر حس های خوب داشتم با این آهنگ ..
اشک امون نمیده .. 

گفت این زندگیه .. این یه رواله .. واسه همه هست. بعضیا زودتر از این گردونه خارج میشن بعضیا دیرتر .. ولی واسه همه هست.. 

چند نفر رو می شناسم که یا دارند با سرطان دست و پنجه نرم می کنند؟ چند تاشون خلاص شدند ؟ چند تاشون از گردونه زندگی خارج شدن ؟ چند تاشون هنوز دارند می جنگند؟ این گردونه زندگی به این همه درد می ارزه ؟ می ارزه ؟ 

راستشو بگو این بازیه ... 

هیچ نظری موجود نیست: